Temny Apofis

08.06.2010 21:49

Oznámení pro rasu Asgard

Zdravím šedé prdelky,

tak jelikož asi většina z vás ví co se děje, tak by nebylo nutné říkat to. Ale kdo neví, tak tedy, jak jistě víte monsterman umí zlobit, tak jsem se nechal unést a napadl ho. Nic fyzického. Poté co začal urážet a poté co jsem to uvážil, jsem jej požádal o opuštění rasy asgard.

Co se ukázalo, mé původní záměry byly úplně jiné. A to stmelit rasu. Ale víte, život je blbec.

Tímto se před celou rasou ASGARD omlouvám hráčům Potwůrka a Monsterman za předchozí nařčení, hádky, obviňování atd. obzvlášť pak hráči MONSTERMAN.

Prosím jej o odpuštění mého hnusného činu.

Tímto ruším embargo, armáda, nag apod. mu již může být posílán.

Zároveň chci požádat všechny hráče rasy ASGARD, chovejte se k sobě jako přátelé, jsme jedna rasa, musíme držet při sobě, musíme být aktivní, pak máme šanci na ÚSPĚCH a být mezi nejlepšími. Nehádejte se, neprovokujte se mezi sebou navzájem, dělejte to jiným rasám, ale musíte držet spolu. Mějte se rádi. Smějte se, užívejte si, pomáhejte si.
BUĎTE ASGARDI!

Ukažte vesmíru, že jste jednotný a úspěšný národ!

Ano, uvažoval jsem i o rezignaci, že to nechám někomu jinému. Ale prostě díky pár hráčům, kteří mě dokázali nakopnout Ti nezklamou to s vámi potáhnu dále. Ale POZOR začneme hezky od znova, všichni. A tentokrát podle pravidel pro všechny. Jestli tady budou zase hádky, myslete na to že cokoliv řeknete uděláte ovlivní celou rasu.

MY NA TO MÁME!!
Asgardi všech planet spojte se...
VIVA LA ASGARD!

Temny Apofis


Stargate-Game